fredag 1 januari 2010

hello 2010 !

hejhej, dt känns ganksa konstigt att skriva 2010 , hahah. igår gjorde jag inte alls mkt, var nere i källaren med bobo & kollade lite pogram på SVT , och klappade bobo. hähä ahop, idag vaknade jag v halv 1, haha skönt att sova ut första dagen på 20, asso hur ska man skriva det för innan skrev man ju 09 men skriver man 10 nu ? och innan sa man ju noll-nio, säger man tio nu ?, hmm känns iat fett wierd ;ss menmen nu sitter jag här och lyssnar på musik, snart lyssnat klart på hela min spotify lista utan att byta, har aldrig gjort dt innan :) menmen idag blire att va med felicia och sen sova över med henne ;P hähä men men nu ska jag gå upp och fixa håret och sånt , ha dt bra nu första dagen på 2010 . <3
gillar mina nya skor (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar