måndag 25 januari 2010

37 dagar kvar.
hejhej, idag vare / äre måndag. skolan var la rätt okej, och efter solan stog jag på skolgården själv i 45 minuter och väntade på att hans skulle sluta jobbet så han kunde hämta mej, pallade inte gå hem. menmen lamt som FAN och is kallt men , ah jag gick till Ida strandkvist ist ( hon bor nära skolan ) och va med henne, ida & felicia. och gjorde lite skaer, sen efter 20 min så kom hans, jag åkte hem & bytte kläder sen åkte vi t vmo. i vmo handlade vi på CityGross, fet kul ( älskar att handla ) hää vene vf, ah vi handlade massa ;) för 1700 kr, tycker det är as mkt ;O skulle aldrig betala det för mat, menmen det får man ju göra när man är vuxen ^^ hihih. sen v vi där inne i typ 1 timme, & sen åkte vi t McDonald´s och jag åt en ; ElMacoChicken :) mums ;* höhö sen på vägen hem sovde jag lite och sen när vi kom hem hjälpte jag till att packa upp allt och sen gick jag in på mitt rum och skrev dt här ;''p Juste ; Fick sms av papi idag, vi ska åka t egypten 3 mars tidigt på morgonen & kommer hem 10 mars sent på kvällen, Fyfan vad ja längtar, 37 dagar kvar som sagt :) ohshiät. längtar som fan. menmen nu ska jag göra något, byee !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar