torsdag 10 december 2009

yes my life rock.


yesyesyes min data funkar igen , glad som attans :) idag efter senaste blogguppdaten så har jag vart med ida & feffe. vi va ute och ida köpte julklappar t sina föreldrar oc feffe köpte en skit äcklig energidricka, monster. haha örk va äcklig ^^ sen så gick vi hem t feffe och körde typ mörkta eller nått ? sen vilade vi lite. ^^ muhuhu. sen v halv sju gick jag em och då lagade jag mat för mamma & hans var på julbord med jobbet. så jag gjorde kebab & mos =) jag är fett duktig på att laga mat (a) fast moset blev för starkt, tror jag tog felkrydda men det va iaf samma färg så hur kunde jag veta ? ;o ajja kebaben va go iaf. och sen så gick jag ut med bobo och sen gav honom lite kebabrester och ett grisöra (a) haha. menmen nu ska jag iaf göra om lite bilder eller kolla eva & adam. så vi ses. la någon gång hoppas vi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar