tisdag 22 december 2009

stockholm (L)
hejhej bloggen är på åkes jobb nu på ett eget kontor jag får vara på och sitta v datan och sånt ^^ dagen började såhär ; vaknade v 6 först av att åke gick t jobbet men sen somnade jag om och sovde till halv 9, då duschade jag och sen åt jag frukost ( var helt själv hemma då ) och sen sminkade jag & klädde på mej, sen kollade jag lite på tve & sen gick jag ut. tänkte ta tunnelbanan men jag vågade inte så jag gick istället det tog typ 30 minuter. menmen, sen när jag kom in till staden gick jag in på gina trico och köpte ett midjeskärp . sen gick jag och kollade på ; HM , Lindex , Åhlens , Kapphal , Monkey & massa fler butiket, sen gick jag in i ngn affär som jag aldrig sett förr där köpte jagen tröja med Kizz på och 2 armband =) sen gick jag till åkes jobb och nu sitter jag här och gör knappt något ^^ men nu ska jag inte skriva mer ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar