måndag 21 december 2009

stockholm here i come !
hejhej, nu sitter jag här på famos jobb i värnamo. om en halvtimme drar jag t stationen och ska åka t alvesta och sen där byta tåg så jag kme t sthlm. vaknade v 6 imorse men va i sängen t kvart i 7 sen fixade jag mej & å frukost. det är ganska mkt snö ute nu och det är ju tummen upp. hähä, 3 dagar kavr t julafton, attans va skönt (a) längtar, hoppas ni har haft en skön helg och hoppas ni får en skön julafton. (a) som sagt ; jag kme nog inte blogga så mkt i sthlm, men ska fråga åke om jag kan få låna hans data på hans jobb så jag har ngt att göra där =) sen ska jag ju it och shoppa också medans han jobbar =) ska köpa klart lite julklappar och sånt. hoppas jag hittar det jag vill ha för vet redan nästan allt ^^ menmen nu ska jag iaf inte skriva mer, men vi ses senare, jag kommer fram t stockholm klockan 2 ca. byebyebyebey :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar