onsdag 9 december 2009

onsdag.
hejhej, idag har jag inte bloggat för min dator har inte funkat, har försökt starta den massa ggr men det blir ingen bild på skärmen, har blett så massa ggr men det bruka '' gå över '' på typ en timme men den har inte funkat på hela dan . men nu sitter jag v mammas data ist ;) ajja idag så var skolan rätt okej, förutom engelskan -.-'' fick reda på provern iaf hade G + det va ju ganksa bra tycker jag ^^ men vill ha VG nästa gng =) efter skolan så hängde sheila med mej hem vi åt och hade gurkkrig. haha kastede gökan på varndra xd hahah. och sen brottades vi i sängern. och se här, igår när jag va med ida och brottades i sängen så hoppade jag t sängen och slog i bakhuvet i elementet och fick en bula och hade as ont om man röde huvet. och idag när jag va med sehila så raamlade jag från sängen och slog i bakhuvet i golven, precis på bulan . och sen på vollyn så fick jag en boll i bakhuvet och nyss när jag duschade skulle jag shcamponera håret så slog jag i bakhuvet i vägge. så har as ont nu -.- ajja nu ska jag iaf kolla på Eva & Adam som jag fick låna av Ida =) fast kom på att jag gav den filmen jag ville se av dom t feffe ^^ menmen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar