torsdag 24 december 2009

hejhej =)
här är allt jag fick idag ! ( skriver inte av vem jag räknar bara ihop allt =)
2800 kr
2 glas prynade
presentkort på gina 500 kr
dushsaker och lotionoch

sen present leken vann jag ;ett bananfodral , ett '' mindgame '' zoo apor godis, & en ljusprydanat med lite afrika tema som jag ska ge t mamma =)
och sen jullotteriet så vann jag paradisen =)

jullotteriet är = man tar 13 lappar ( om man är 13 personer ) och sen på ett av lapparna ritar man ett hjärta och alla andra är bara tomma och sen lägger man alla i en skål så få man ta en lapp och sen när alla tatt så öppnar man & kollar men vem som vann och jag vann (y)

present leken = man har några olika presenter typ 30 st och sen så turas man om i ordning om att slå och om man får en 1 eller 6 så får man ta en klapp och sen när dom är slut kör man en ny runda och så får man tar av andra när man får en 1 eller 6 . och sen går det på tid typ 6 minuter, och sen när tiden är slut får man öppna alla och så kör man en runda till och så får man ta från andra och så sen går det oxå på tid och sen när det är klart så ah då är det klart )
HAHA ! men det va bra julklappar och så längtar jag tes söndag när jag får av mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar