onsdag 23 december 2009

dan före doppare dan :')
hihi kväll nu, klockan är 7 och det är jul snart =) längtar ! när tåget kom t ss så körde famo hem mej, så skulle jag få upp dörr jävlen med dt gick ju fan inte , så fick jag ta balkong vägen och då var jag ju tvungen att flutta stora gröna sopetunnan ute och ställa v min balokong så jag kunde klättra upp ! ajja iaf sen va jag med felicia och ida och vi bytte julklappar ! =) av feffe fick jag ; 1 par öronhänge, 1 halsband, 1 naglack & 1 kajal =) och av´ida ; ett halsband, 2 par öronhänge & ett armband ! tack så jätte mycket båda två as nice ! och av mej fick dom ... Feffe ; 3 par öronhänge, hårspray och ett bästis armband som jag har likadant typ ett smycke till eller nått men jag kommer inte ihåg vad ;s hähä och ida fick ; 1 par öronhänge , 1 paket sminkborttagningservetter & 1 armband =) hähähäh ah ddet va nice iaf !menmen nu ska jag iaf spela bingo men god jul i förväg så ses vi imon eller senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar