tisdag 8 december 2009

cha cha bitches !
idag har jag inte bloggat något och färlåt för det men jag lovar det blir bättre. menmen idag va inte felicia i skolan för hon va i jkpg =) hoppas du hade kul fisen ;p menmen ;) va med ida på rasterna ohså, och på spanskaan somingen typ i min klass går på förutom jag och feffe trodde jag jag skulle få va själv men kom på att alma gick dör så satt med henne & hanna ;) jaow , på kemin höllt jag fan på att somna , feffe va glad att du inte va där det va så jävla lamt att jag höllt på att dö. örk. och maten gjorde mej mkt piggare det va hamburgare. och juste , skolan ska bygga om köket i matsalen så det kommer inte gå att laga varmmat, så mars - september nästa år så kommer vi få yoggi & macka 2 dar i veckan och varmmat 3 gånger i veckan. Gött, jag älskar yoggi :) muhuh. längtar redan dit :) haha. på so:n i slutet somnade jag 2 ggr -.-'' asso shit jag mst fan sova bättre på nattarna . usch , imon äre pnsdag + sovmorgon så det blit ju nice ;* höhööhöhö. efter skolan va jag med Ida först kollade vi på riverside & andra avenyn sen så åt vi och sen gick ut kollade lite i presentaffären och gick runt lite. sen hem t mej typ brottades och ida kiklade mej, fast det va inte kul att kikla henne för hon var inte kiklig, HAHA ett tips kikla felicia under fötterna, hon dör XD HAHA. sen så kolalde vi på SATC och sen åt jag, sen somnade jag och ida väckte mej och sa att hon skulle hem, så jag följde henne t dörrn och sen gick jag in t mitt rum och städade och nu ligger jag här och kollar på SATC . Men nu ska jag fortsätta med det och kanknse smaka på chokladglöggen .
chabadå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar