onsdag 2 december 2009

2 decemer.
vaknade på morrnen v 6 fixade mej & så. sen v typ kvart i 7 stack jat t felle, vi kollade på guds tre flickor, ska nog se nårra mer avsnitt snart (a) och sen fixade hon sej, och sen drog vi t skolan. städade skåpet och sen svenska, bytte platser & kollade på Oliwer Twist, den är fett bra faktiskt :) sen så vare typ biologi, fick reda på proven, fick G men höjde det till ett nästan VG, så är ju rätt stolt =) sen så vare mat kommer inte ihåg men ngt med potatismos, mumms ;* sen så efter det så hade vi matte, gick väl ganksa bra, går bättre nu på stödmatten, sen slutade vi ( jag & feffe ) lite tidigare och gick t skolskörteskan och bedde om en huvevärksablett t mej,fick det sen drog vi t rekotorn, pratade lite men henne xd och sen så gympa, hade vollyboll i början med alla tjejer, det va kul =) sen så bordtennis ( pingis ) det va också kul. sen innebandy, det va INTE kul. sen så bytte vi om och så och så. sen så vare spanksa, det va fett lamt men men, sen så tjatar alla lärarna på mej om glasögonen, men glömmer dom hela tin, menmen ska ju få linser. ah och sen sist hade vi engelska, det va HUUUR tråkiigt som helst. blablabla. sen efter skolan vca jag med sheila vi gjorde la inte sp mkt brottades lite och så. sen vollyboll, det va fett kul och inte alls jobbigt idag (y) japp sen så körde sheilas mamma hem mej & jag åt och sen duschade och nu sitter jag här. blev ett lpngt inlägg nu för jag inte har bloggat innna idag ;pmen nu ska jag se guds tr flickor och öva t engelska provet imon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar