söndag 13 december 2009

13 december, lucia, tredje advent.
hejhej, v 20 i två var jag v stationen i kungsbacka och väntade på mitt tåg, fick vänta i 2+ fucking minuter -.-'' ´sen åkte jag med det i 1 timmme & sen så vänta i halmstad på nästa tåg i 1 timme & 10 fucking minuter, fattar ni va lamt eller ? och sen åka tåg från h-stad t ss i en timme , wiho (y) var hur jävla tråkigt som helst och ingen va social på sms , muhuh. menmen när jag kom hem så slådde jag in pappas julklapp och sen var jag med felicia, vi gick t ica och köpte julklapp t mamma. muhuhu, och sen mötte vi ida, stod och snackade med henne en stund och sen drog vi t mitten, där så skulle vi sätta oss på en bänk och felicia sopade undan snön så hon inte skulle bli blöt och så skulle jag förrsöka sno hennes plats men istället ramlade jag platt på ryggen, hej vadå fail ? HAHA fiifan va vi skrattade, sen så precis då kom det några och vi trodde typ dom skulle mörda oss men dom bara frågade om det fanns ngn pizzeria i närheten så visade vi dom dit ;dd sen så gick vi hem t mej och slådde in mammas paket och kollade på eva & adam , och kiklades lite. sen så skulle feffe hem och då följde jag henne halva vägen ( t ebba ) och sen så sa vi byebye och sen gick jag hem och nu sitter jag här och kökar pizza och ska snart gå och duscha ;* ni får hare as gött, bye suckers ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar