torsdag 19 november 2009

ttyp holloj (;
idag var skolan dryg som fan. först hade vi engelska och det suger ah så jag typ ba gjorde det vi skulle och pratade med ema. sen vare spanksa typ tråk för ansi skrek på mej, nermin & felicia hela tiden men det va kul ändå, ahahah oc så kyssnade vi på världens bästa spanksa låt (y) hahah. ah sen vare svenska typ lamt vi skulle skriva massa trök om emil i lönnebrga -.-'' ahop det va boriing iaf. sen så vare mat ärtsoppa -.- fast det va pannkakor också :D och typ tacochips . huwii. och sen vare idrott, det va bara jag, felicia & ida =) vi körde vollyboll (y) det va kul. och sen vare so och det va lamt som fan , asso jag har sömnproblem sover knappt ngt på natten så jag somnar ofta på so;n -.- ajja iaf felicia väckte mej när so;n slutade och så gick vi t skåpet och sen hem. eller ah jag gick hem till mej och felicia & ida hem till henne. Sen så typ gjorde jag något och sen smasade dom oc sa att dom kunde komma hit ;p så kom do, Vi kollad epå riverside och se drog vi ut. Ute typ gick v t banken och felicia aktiverade sitt kort och ida tog ut pengar. huwii.Sen efer det gick v t biblan och lämnade tbx filmer. Och sen så stack vi in på klädhörnan och provade lite kläder. Sen så stack vi till kindbloms och ida va supersnäll och köpte en klubba & en fanta t mej fr jag hade glömmit pengar . tack ida ! =) Sen efter det så frog vi till torghuset och gick på toa. Och sen hem till mej och kollade på 2 avsnitt av sex and the city det va kul fast jag fick inte plats i sängen så jag la mej över båda två (H) hahah . men sen skulle felicia och ida hem t feffe och äta och så gick ja ut med bobo. Kom hem satte på datan , och nu sitter jag här. * puuuhh * tkr jag va duktig som skrev så mkt nu ;o men nu orkar jag inte skriva mer.

pussshhhejjj ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar