onsdag 18 november 2009

hello seg onsdag =)

idag var skolan seg som fan, fast hade ju sovmorgon så jag drog till felicia typ lite innan och chillade, sen gick vi till skolan men vi vände och hämtade felicias vollyboll saker och gick till mej och hämtade och hämtade mina saker. Sen drog vi till skolan och vi hade svenska dirr. Ajja först hade vi svenksa och typ dampade på ann som vikaerade. Men ah sen hade vi biologi prov, det gick nog ganksa bra tror jag. Mm sen slutade vi tidigare 20 min för att vi blev klara med provet fort. Så jag och feffe drog t nöjet och chillade lite ;p Sen vare mat, lax och potatis och sås =) Sen efter det så vare matte, det var ganska chill. Efter det var det idrott & det var volleyboll så dret var as kul. Fast typ alla var ganska dåliga för dom var nybörjade, så dom kunde inte så många slag och sånt. Sen så efter det så var det dom två lamaste ämnerna. Spanska & engelska.
Och det var hur tråkigt som helst. A, iaf det är sheila som skriver jag ligger i sängen och säger vad hon ska skriva. Jag ligger & gosar mned bobo och lyssnar på musik.
hejdå rumpungar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar