tisdag 3 november 2009

hejhej :)
- Har inte bloggat idag pga ; dirr efter skolan sovde jag lite sen gick ja ut med bobo sen dirr t felicia. Vi typ åt glass, satt v datan och jag sovde en stund :) Var väldiiigt trött idag :D Sen drog vi ut i kylan t billan tyå trökade där. höhö. öhh mm chattar med sheila på msn , feffe är inte innne xd höhöhö har ju fått räls nu -.-'' Ajja lyssnar på musik och försöker klara Level ; 45 på bubble truble men det går inte -.- Har fan klarat alla på min gamla data. Ajja ngn som kan ? Hihi imon blire nog sheila och feffe kan du ( ? ) isf blire feffe & sheila :D Vi kommer nog ha kul :D ska nog inte på vollyn om ja har ont i huvet och tänderna. För jag får as ont i hvvet av rälsen -.- Usch bajs. Ajja sitter här nu och har täcket om mej :D Men nu ska jag iaf inte skriva mer orkar inte. Så hej då =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar