måndag 30 november 2009

hej.
blev ingen volly idag, hade inga shorts, hade inte hunnit och massa. och sheila åkte hem för en timme sen så nu har jag piss tråkigt och ba väntar och väntar t imorgon, julkalender, första december. kul, men har inte köpitnågra julklappar än, ska nog göra det i sthlm & i ullared. min nacke tar livet av mej just nu. Hans föreldrar är här nu, ska typ va här i nårra dar, vene vf men vill la träfffa hans eller ngt. menmen, imorgon kaknkse vi ska t ullared hör mamma pratar om det , så det får vi hoppas på men skulle ha filmkväll med samantha,felicia & ida , men hoppas vi kan ta det en annan dag, & jag kan inte hänga med på bion, vill inte slösa mina pengar nu innan jul. så ni får antagligen gå utan mej. men nu tycker jag , jag har varit tillräckligt aktiv här så nu drar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar