måndag 16 november 2009

hallojsan =)

berättar dagen från början eftersom det va ett litet inlägg innan ;). Okej jag gick upp v 20 i 7 fixade mej och sminkade och klädde på mej. Sen ringde felicia, vi möttes v ebba. Sen gick vi hem t henne och flätade hennes hår =) Hihi vi hade likadana kläder idag ( bild kommer sen när hon skickat ) Japp sen gick vi ut tog lite picz och sen drog vi t skolan. I skolan kommenterade typ alla att vi hade likadana kläder och att vi var tvillingar xd. Hahah ah iaf skolan va lam.

mentorstid - kom inte ihåg vad vi gjorde ;s

fysik - fick svar på prven det gick sämst för mej men jag hade as ont i huvet när jag gjorde provet så kunde knappt koncentrera mej. Fick 8 / 30 och man skulle ha 15 för att få G.

syslöjd - maskinen sydde :D

engelska - lamt som fan och ja hatar maria -.-''

mat - kassler och ris =)

svenska - typ gjorde ngt, men anna britt eller vad hon heter fick damp , för hon hade lovat att jag och feffe skulle få sitta jämte varann men sen när jag satte mej där så fick hon damp ;s

matte - går på stödmatte nu, ganksa soft för jag kan koncentrera mej bättre och tänka bättre. Oh i slutet får vi ha data + att hn släppte oss 20 min tidigare :D

Musik -roligt spelade synt med feffe och hade as kul :)

menmen hinner inte skriva mer nu för ullaredserien början nu.
PUUSSHHHEJJ :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar