söndag 22 november 2009

H E J .
ska berätta lite snabbt om igår för er nu då ;) okej när feffe kom gjorde vi inget typ kollade på sex and the city och så. sen så åt vi, kycklinggryta med klyftpotatis, sen så kollade vi på mer film och sen så åt vi ben and jerry glass =) vi gjorde typ inget spec på kvällen tyå ba kollade på sex and the city och åt. haha sen skulle jag ut med bobo på kvällen, helt själv för feffe hängde inte med, ah så vare as läskigt för det va helt mörkt, haha hur läskigt som helst sen vare massa fullegubbar ute också. sen kom jag in och så kollade jag och felicia lite på sex and the city filmen, sen stängde vi av och vi somnade typ innan 10. HaHa somnar typ as tidigt när jag sover över med feffe :D haha det är ju bra iaf :D haha men ah iaf nu orkar jag inte skriva mer för ja ska nog duscha, hoppas ni har haft en rolig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar