fredag 13 november 2009

FREDAG DEN TRETTONDE =)

Jowjaowjaow, idag äre freda den trettonde somsagt, har inte händit ngt cpat typ. Öhm skolan idag var ganksa soft =)

stödmatte - pratade och jobbade, ska få börja på stöd matte på valiga lektioner med -.- asså serri jag fattar inte vad som hänt, innan var ja fan BRA på matte nu fattar jag inget ;/

So - fick skolkartalogen, hade typ förhör och så. Sen gick jag & feffe ner och pratade med Eva -Britt. Öh om typ ngt xd

tekink - öhm typ först pratade han sen typ kollade jag och felicia på RS men harun stängde av mitt i pogrammet så fick dampanfall på hnm -.-

MAT - potatisklyftor, sås & shnitzel, ganksa gott =)

matte - gabbi var inte där så hade sejdick ist jag feffe & bänkan satt i ett enskilt rum, haha idag goes STUD :D


sen så sluatade vi, gick hem sovde lite sen gick jag och felicia till biblan,klädhörnan,skoaffären och ica. Hittade en jätte söt klänning på klädhörnan. Och på ica köpte jag 3 nallar (a) asso det va en stor lejon och ett bebislejon sen hade en apbebis och fastanat så fick den men, fast jag gädde den t felicia =) Sen efter det så typ dampade vi med gosedjuren , sen hem , ut dirr märkte att jag fjortfarande hade felicias film i fickan så tog cyckeln och cycklade efter henne men hon var redan påväg hem t mej för hon kom oxå på det xd, sen följde jag henne t ebba sen så stack jag hem, packade klar och sen åkte jag t pappa. Nu är ja här har nyss ätit och ska nu se på Anki & Pytte =)

BYEBYEBYE :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar