fredag 27 november 2009

F R E D A G = )
hääiijj , idag ar skolan lam först matte ( e-val/stöd matte ) sen efter det s vare so i 2 timmar tyå helt jävla sjukt tråkigt och britt marie är fan inte normal ;p HAHA. Sen vare teknink, satt v datan & så fick vi sluta en kvart tidigare, sen mat nått konstisgt ;s salladen va sjukt gjod iaf med dressingen på (a) HAHA. Yes sen matte igen skulle gö matteläxorna så vi slapp ha läxa. men hann inte -.-'' och sen så vare hem och feffe hängde med mej dirr, vi typ åt och kiklade varandra så jag fick serri as skrattattack xd haha och felicia låg på golvet och skrattade ihjäl sej Xd hahaha omg så fuckat kul. Och sen åkte jag t pappa, tog typ 2 timmar -.-'' eftersom jag åkte med tom ( mion fabror ) som hade typ alla flyttsaker med sej för han ska flytta t KBA ( kungsbacka ). Yepp, så hjälpte jag dom och bära in massa saker i deras nya lägenhet, sen kom pappa och jessica och hjälpte till dom med och sen åkte vi hem. När vi kom hit så åt vi, Tacogratäng det va as gott =D och kollade på Dobido och åt toffeffe eller vafan det nu heter, fast åt bara e för va typ dömätt av mten. xd hahha sen gick jag upp hit och fixade sängen packade upp och tog fram boken ja ska läsa ikv & tog fram filmen jag ska se ikv, ska se ; Lillebror på tjuvjakt, den är feting nice ;* huwi, nu sitter jag här och lyssnar på musik & chillar. Hoppas ni hare bra denna freda (a)
b y e s m å u n g a r ( a )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar