måndag 9 november 2009


1. Jag är livrädd för mörker.
Först och främst ute när man är ute
och går och så kommer det någon. Då
är jag livrädd att den typ ska komma och
misshandla eller typ kidnappa mej. Alltid
när det kommer ngn tar jag pp min mobil
låssas prata med ngn och så låssas jag att
min pappa är polis och säger att han ska
komma och möta mej precis bakom hörnet.
2. Jag blir typ aldrig febrig eller förkyld.
Nepp jag har haft feber kankse 2 gånger i
hela mitt liv. Och vart förkyld ankse 3.
När jag är sjuk sätter det sej alltid i magen.
Så har ont i magen jätte ofta. Hatar det.
3.Jag älskar att shoppa.
Okej seriöst hur mpnga tjejer gör inte det ?
men om jag ser ett par snygga byxor/tröja
eller något typ på H&M på nätet eller i kartalogen.
Så då måste jag lixx beställa dom. Och tur så har
man en jätte snällllll mammmmaaaaa (L)

1 kommentar:

  1. höhö de menar du inte din mamma är över snäll och du är över bortsämmd :)) men love you ennnndddå :)))

    SvaraRadera