lördag 31 oktober 2009

Löördag :)
hejhej , idag somnade jag klockan 5 !!! fyfan asso, usch ah och vaknade klockan9, många timmar jag sovde då (y) Ajja sen kollade jag en liten stund på bedtimestories och sen gick jagut med hundarna i typ en timme med jessica. Feffe om du vill & om du kan hänga med nästa gång jag ska t pappa så tror ja det går, vi får prata om det när jag kme hem. Höhöh isf kan vi göra så som förra gången att vi åker dit , fast vi får nog åka med min farbror men skit i det , och sen på fredagen chillar vi, lärdagn går vi ut och går ner till sjön och tar kort & på söndaen kör pappa oss till kugsmässan så lämnar vi väskorna i amandas gatukök sålänge sen shoppar vi och sen drar vi t stationen och åker hem ;p det blir nog bra ,hoppas bara det går (y) Höhöhö. Nu ská jag iaf kolla på riverside & chilla,

haregött ;))

1 kommentar: