måndag 12 oktober 2009

hej hej hej (;

Har nyss duschat. Har inte hunnot blogga idag för först var jag med sheila och vi åt i en timme och sen kollade vi på riverside och sen skulle vi ju till vollyn :) vollyn va typ litr tråkig idag för att jag va helt trött. Jajja nu har jag som sagt duschat och ska snart kolla på någon film & kanske göra matte läxan om jag har med den. Vet inte redigt. Ajja imon ska jag va med felicia & kankse Ida b.s , höhö hoppas vi ska lyssna på Julsånger :D Hahaa lyssnar på Julen är här igen. Älskar den :D Hoppas ni har haft det göttans idag för det har nästan jag. Fast skolan va seg fast på svenskan såg vi en ganksa bra film =) Ska se färdigt den nästa gång tror jag, Hoppet hette den ;) Nu har ja tråkigt så jag sjunger med i musiken :) Logga in på msn alla :p Ajja nu orkar jag inte skriva mer, men imorgon blir mycket mycket mer bloggning kan jag nästan lova (a)

pussshhh ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar