söndag 25 oktober 2009

god natt typ.

Vet att klockan bara är 6 men jag ska kolla på film och jag kankse somnar så då vill jag ju ha hunnit skriva ett godnatt inlägg så nu gör jag det. Det va en som ville ha ett videoinlägg det kan du få imrgon för just nu är det mörkt så min mobilkamera är inte så bra i mörkret och orkar inte fixa mej eller fgå in i badrummet, huhuhu. Joaww , men men hopps ni har haft det rolig i helgen iaf. Juste det är hästlov hela nästa vecka fufan va skönt ! Ska t halmstad och shoppa så det blir ju kul. Höhö och torsdag till fredag ska jagoch fwelicia sova över hemma hos ida b.s. Så det blir ett roligt lov. Ska anske sova över med sheila och felicia mån - tis oxå. Huhu vi får se. Men nu har jag iaf uppaderat mej lite så nu ska jag se på film.


best wishes sarah =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar