måndag 26 oktober 2009

god morgon :)




Vaknade typ v halv 11 latade mej lite i sängen, sen fixade jag mej och gick ut med bobo. Eftersom videoinlägget inte gick lägga upp igår så ska jag nog göra ett till om jag orkar. Melissa åker hem om 1 timme då ska jag nog mest chilla och städa och sånt. Kankse ska hlsa på famo om hon är hemma och om jag orkar. Jag älskar min nya bloggdesing gör inte ni (a) blev feta bajs nöjd. Imorgon äre ju inte skola eftersom det är lov men jag har tandläkartid klockan 8.30, herrugud måste tyå gå upp 20 i 8 -.-'' Fifan va jobbigt, ajja ska få nåra ringar som särar på tändrna det kommer göra as ont. Aotch. Ahop , kommer ett videoinlägg sen eller mer uppdate . Nu ska jag nog kolla på ngn film för melissa drar nu ist. hoppas ni får en rolig dag som nog inte jag kommer få. uhuh eller jo det är ju rolit att säda (y)





herrå =)




biiiiild på mongooo meejjjj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar