lördag 12 september 2009

hej =))
ska berätta lite om igår kväll för er nu :)

- Ah först så gick vi till stinas pappas lägenhet och va där med julia, linda, stina, ebba , sophie, janina ,ida och jag felle oh sheila då. Ah så typ pratade vi och så , sen beställde janina oh sophie och ida pizza. Ah och efter det så skulle jag sheila och felle hem och äta. Ah men sen vid typ 7 eller 8 typ så drog vi tillbaka och det va mörkt ohså. Ah så va inte lägenheten låst så vi gick in och trodde dom kvar där inne och hade gömt sej men sen hörde vi ring klockan och fyfan va läskig ljud det va på den. Ah och vi trodde ju fortfarande dom var inne så vi trodde det va en typ fullegubbe som plingade, ah så vi var livrädda och vågade inte öppna och jag va så rädd att jag lipade som en jävla bebis.. Sheila och felicia skrek ohfyan men sen vågade felicia änteligen öppna och det va bara alla tjejerna och jag lipade ju oh så såg alla det så det va as pinsamt. Ajja sen så på kvälleen satta alla vi i vardagsrummet och berättade läskiga saker typ om julias hus det finns andar sär och allting, fan asso uschh. Ajja det var en asa nice kväll iaf .

puss hejj köttbullar (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar