tisdag 22 september 2009

chacha ! =)

Skolan idag var la okej, typ fett me soft på so;n båda ggrna vi jobbade inget hon bara visade oss bilder och pratad, så det va fett nice. Sen hade vi ingen matte eller engelska så det var ju också feta nice :* Ah imorgon äre onsdag och sovmorgon, yes ganska seg dag men har ju sovmorgon iaf. torsdag = temadag = inget jobbigt ämne bara massa chill. Jaow... Inte mycket mer har jagatt säga men det konstiga är att jag kommer fortsätta skirva ändå ;S Ikv blire ngt välkomsmöte i skolan. Mina snygga rosa ugs skor kommer om minst 2veckor så jag är ganska happy förde iaf :) Nu läser jag kissies blogg och paows, det är lungt om bästa bloggarna (yy) Snart måste jag städa och bestäma kläder tills imorgon, och om ni har tur blire nog video inlägg på morgonen och fall det dagens outfit så ni har tur =) HAHAH har fetma tråkigt så fundera på att byta kläder ( ? ) Men men men men... Nu har jag inget att skirva så ska dra.

Charå :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar