onsdag 12 augusti 2009

- jacco - vår betong
Jätte bra musik bra text om ni verkligen lyssnar på
den så lovar jag nästan att ni gillar den. Och dom
rimmmar i den och det tycker jag är rooliiigt. Och
så sjunger dom typ något om det inte funkar att vara
vänlig så ska man ta till våld, haha fatta va kul, asso
alla säger ju att man inte ska ta till våld men det sjunger
dom att man ska göra, roligt va? :D

- V6 spearmint tuggumi.

Asgoda dom godaste av alla tuggumis. Hihih Smaka dom
om du inte har gjort det, kostar 15 kronor på konsum :D

- Självutlösarekort.
Det är roligt om man typ är ute och ställer den på ett bord
och man är med nån då och så tar den när man gör nått roligt.
HIhih kulkul.

- Att min platttång är sönder.
Wäää :'( Fall jag inte har en ny innan skolan börjar så blir det
bajs fan, får gå till felicia och platta håret då men det orkar jag
ju inte . :''''(

- Fokus på bdb om man har gästlösen-.
As störande dom lägger ju ut det för man ska klicka och så
har dom gästlösen man bara : ÅHHHHHHHH :@@
Höhöhö får damp på sånt.

- Att jag inte kommer på nått att dissa.

Jag älskar att dissa seker och personer Men
sen när jag ska göra det så kommer jag inte på nått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar