söndag 23 augusti 2009

hiss & diss



1. Hösten.
- Jag älskar hösten, det är så mysigt att vakna av att
det INTE är supervarmt i rummet. Och dom snygga
koftorna som har kommit på gina passar superbra
nu till hösten också. Och benvärmare, som är jätte
bra för mina leder, nu på hösten kommer det ju
inte se dumt ut att ha det.

2. MIN bästis.
- Hon är undebart snäll, rolig och får mej alltid att
skratta. Sjukt nästbäst, du gör så jag verkligen ler.
HAHA våran humor är ju fan oslagbar, och våra
minnen är dom bästa och jag hoppas verkligen vi
får fler. Du är den bästa bästisen köttrumpan :*

3. MIN hund.
Jag älskar han sjukt mycket, han är otrolig söt.
Han älskar att leka och ligga och gosa. På helg-
morgorna när ingen är hemma av föreldrarna
så brukar jag gå in till mammas och Hans rum
och ligga och kela och sova i några timmar tsm
med honom. Jag älskar dej bby <3

4. Mej själv.
- Ja, jag är faktist snäll och så. Jag hjälper till
hemma med att städa mitt rum och ibland diskar
jag också. Och sen så har jag faktist ALDRIG
provrökt, snusat eller druckit alkohol , och det
är faktist inte mpnga som inte har gjort det så
jag känner mej stolt, jo visst jag har ju smakat alkohol
av typ pappa och mamma men inte såhär druckt mej
full eller ngt sånt, fuktigt va ?!! ;D

5. Mina nya skor.
Eller ah jag får som när som
helst dom är beställda. Ni ser dom på bilden,
ska ha dom nu t hösten och vintren, dom är
undebart söta och gulliga som fan.
Tack mamma, jag älskar dej :)<3






1. Att det är jobbig att vakna.
Hahah seriöst, det finns inget jobbigare.
Och nu när det är skola också, shiät.
Vakna kl 6.00 varje morgon (y)
Jippie asso. WOHO !!!!!!!


2. Att stänga av tvn på kvällen.
Jag kollar ju op tve inna jag ska sova, eller
asso ligger i min säng och kollar på film och
väntar på att bli trött, men sen när man väl
är trött så är man så trött att man inte orkar
stänga av tvn fast det bara är en meter dit.
Så jag brukar smsa mamma så kommer hon
och stänger av den. :)


3. Att jag ska gå och fixa mej t sängen nu.
- HAha kom ändå inte på ngt annat och så kom
mamma och sa, att det var dags nu. Så ska dra
och duscha, tvätta mej och borsta tänderna.
Men det är så jobbigt, hatar att gå och lägga
mej när jag inte ens är trött, fast jag vet att jag
blir trött om fem minter typ. HAHA -.-''

1 kommentar: