lördag 22 augusti 2009

hhääjj §

Vaknade hos felicia av att oscar och felicia väckte mej, typ as tidigt.
typ v 9 :o ajja gick upp och åt frukost, första ggn på en vecka jag åt det x)
hihiihi ah sen gick jag hem och gick ut med bobo, låg i mammas säng och
vilade lite med bobo, sen vaknade jag att det spöregnade, haha så ringde
felicia och sa till henne att det regnade sen la jag på xdd,, ah sen så gick
jag ut på trädgårde med bobo och sprang runt som en idiot, hahah så jag
blev fett blöt så jag gick och duschade, sen fixade jag mej och gick ut med
bobo igen, sen v 3 typ så gick jag t felicia, och v 5 stack hennes föreldrar på
kräftskiva så vi va ensamma hemma . Kul, vi typ gick t konsum, och gick
runt lite i ss, ohså. Sen gick vi hem t henne igen och kollade på en beck film
haha fett läskig och den handlade om pedofiler och jag hatar sånt. När den var slut
va klockan typ 20.50 eller nått, så jag , felicia och simon gick ut och tog massa
självutlösare kort, fett roligt seriöst, haha skicka ALLA bilder felicia :) Sen
v 21.30 gick jag hem det va fett läskigt för det va mörkt (a) hihi är mörkrädd
eller ah iaf när man är ute på kvällarna. Sen kom jag hem och åt två pizza
slishar , jag har typ börjat äte as lite, frukost och två pizza itar. Och när det är skola
så blir det, typ ; en potatis och sallad och as lite lax eller så fall det är lax. Och sen
när jag kommer hem äter jag typ en portion mat xd. Hahaha ajja blir aldrig hungrig
nu mera :o Ajja har skrivit jätte lång nu tycker jag så vi ses.

/ heydå §

1 kommentar: