torsdag 9 juli 2009

tanläkarskräck...?

jag har ALDRIG haft tandläläkarskräck. Men idag var första gången i mitt liv jag gick till tandläkaren själv, mamma eller någon kompis har alltid följt med mej dit. och när jag satt där i väntrummet så fick jag så ont i magen och kände mej helt yr. när hon ropade upp ; sarah frank och jag skulle ställa mej känndes det som jag skulle svimma. när jag satt där inne utan någon som jag kunde kolla på så mådde jag inte bra alls kändes som jag va på en begravning blandat med att jag sprang runt för att gömma mej från en mödare. helt konstigt eftersom jag aldrig har haft problem med det innan. att en enda person som inte ens säger något när man är där inne kan hjälpa till så mycket. tänker aldrig mer gå till tandläkaren själv igen. och nu tänker jag bara på att jag ska dit en gång under skolan vid tolv mamma jobbar och kompisarna är i skolan. vad ska jag ta mej till ? :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar