tisdag 21 juli 2009

sssaraah hissar& dissar !

Hissar ;


- Mikael Persbrants UNICEF reklam.
hihih ja hatar egentligen all reklam men den är så söt.
Asso han pratar så sött och gillar hans röst.

- Att kunna cykla.
Jah det är ju så undebart att kunna cykla.
känna vinden i sitt hår. Då får man den dära
undebara sommarkänslan i sej. Love it !

- Wallander& Beck filmer.
Dom är så jävla spännande. Otroligt mysigt
att ligga och kolla på dom med familjen eller
kompisar.

- Mej själv.
Jag måste ju hissa mej själv. Jag är faktist
nästan alltid glad och det är inte många som
kan va det så mycket som mej. Jovisst jag
kan bli jävligt förbannad men jag släpper det
efter 5 minuter. Och så är jag ju så jävla snäll
och glädjespridande också.

Dissar ;

- Att min dator är sönder.
Jag totaldissar att min undebara data är sönder.
Saknar den så fucking jävla mycket. Alla filmer
Jah allting med den va undebart.

- Att jag saknar så många.
Jag saknar bobo, mamma, kompisar
och hela klassen.

- Att jag har tråkigt.
Jag har tråkigt 24/7 . Ingen smsar,
och alla har blivit så osociala överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar