torsdag 30 juli 2009


Seinfeld.
- Yes såklart måste jag hissa seinfeld. Det är så jävla
fuckat bra asso. Kramer omg asso, så blåst & rolig
han är asso. Shiit :')
Nyrakade ben.
- Hahha va tvungen att hissa det. Allvarligt, tänk
så skönt det är att kigga och kolla på film under
täcket med nyrakade ben. Så jäfla skönt det är =)

När foten somnar.
- Ja det är ju så jävla jobbigt, känns som om man
ska dör när man rör den. Uschh säger jag bara.

Att jag har blivit så mobilberoende.

- Jag kan verkligen inte va utan min mobil.
Kommer inte ihåg när men, en gång så skulle jag
ut med sickan, så märkte jag att jag hade glömt min
mobil, jag tänkte gå tbx, men sen tänkte jag efter.
Och skulle se om jag kunde va utan den. Jag gick
och gick. Sen efter kankse en halv kilometer,
så rusade jag tbx t huset och hämtade den.





1 kommentar:

  1. AHHAAHHA men ofta när du går ut har du inte med den för den är på laddning? ;s

    SvaraRadera