fredag 24 juli 2009

shhh några hemlisar.

- Jag är livrädd för stick i fingret och sprutor.
Ja det är jag faktist , tycker det är ganska pinsamt när jag ska
till doktorn och ta det så börjar jag nästan lipa. doktorn får
hämta flera sköterskor som får sitta och lungna mej. Har
vart det sen jag var liten doktorn fick spänna fast min arm
så jag inte skulle dra, och läsa sagor, ge mej godis. Men
nejdå jag fortsatte böla och skrika .

-Jag hatar verkligen Coca-cola.
Nästan alla älskar det och så men asså det är ju vidrigt.
Och jag hatar att hata det för det är sån dricka man ofta
blir bjuden på. Och man har på fester, Cocoa.cola light
är ganksa gott. Men vanlig , fyfan vad äckligt.

-Hatar att vara otacksam.
Fall någon bjuder mig på något som jag hatar tiep som
Cola då så kan jag bara inte säga nej. Känner mej så
elak så. Eller fall någon köper typ lakris eller något
annat äckligt godis så äter jag det för att vara snäll.
Jag kan verkligen inte bara säga nej tack. För då har
dom ju köpt det i onödan.

Har för liten rumpa.
Ja jag har faktist för liten rumpa/höftben för min kropp.
När jag köper byxor som passar i midjan så hänger det
i rumpan som om jag har bajsat ner mej. Hatar det.

1 kommentar:

  1. När jag köper byxor som passar i midjan så hänger det i rumpan som om jag har bajsat ner mej.

    HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

    SvaraRadera