torsdag 16 juli 2009

Alltså Justin Bieber är ju bara bäst!! Kommer gifta
mej med honom jag lovar! Han är snyggast och bäst!
Mamma tror jag kommer tröttna på honom snart
men hon har fel som vanligt XD Älskar han !

Jag har sjukt dålig syn. Ni vet sånna koder som är på bilden
jag kan inte läsa vad det står på en ända. Så fall jag ska
kommentera någons blogg så kommer det ju oftast sådana,
då måste min mamma komma hit och skriva det. Jag vet
att det står ; försök med en annan. Jo ibland kan det komma
en som jag kan läsa men då måste jag klicka i kankse 5 min.
Ganska jobbigt om man är själv hemma och vill kommentera
någon annans blogg. Fall det händer brukar jag såklar trycka
på prova med en annan. Men det brukar inte hjälpa så jag
PrintScrenar och skickar till någon på MSN så får dom skriva
det till mej. Jo jag har glasögon men dom är borta och sjukt
fula så ska nog köpa linser. Ajja ska gå och kolla på PH nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar