söndag 5 juli 2009

hiss & diss =)





hiss ;
byz - karatefylla
jag vet den är gammal och så men asso den är så fukkat bra.
texten och musikvideon den är ju oxå fett nice :*

små axelbands väskor
dom är jätte bra att ha fall man inte ha några fickor eller så
snygga och finns med små dekorationer köp,köp,köp :))
kissie
ja jag hissar ofc kissie. hon är så söt och älskar hennes
attityd, och videoinlägg. mkt bättre än paow och dessi och vafan
dom nu heter..
jordgubbar
jag måste ju bara hissa jordgubbar så otroligt gott omg asso.
och att man kan doppa dom i choklad är ett stort + hihihihi.
mummmmmmmmmmmmmmmsssssss på det :*


Diss.

folk som tjatar 24/7 om att dom är tjocka men ändå äter varje minut.
asso detta är bra ord som melissa
har sagt ; om du inte är nöjd med dej gör nått åt det , jag vet att
jag är mullig och tjock men jag orkar inte bry mej för jag orkar ju
inte banta så det är ju bara att leva med det :)) (yy)
att det är varmt på mitt rum
haha okej måste ju dissa värmen i mitt rum lite. när jag vaknar
på mornarna dör jag fan ,, uschhhhhh xd

att jag inte orkar sitta här mer nu.
asso jag vill ju sitta och skriva mer dissar men orkar inte.
så nu ska jag dra hahihihihihihiehehhe :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar