lördag 27 juni 2009

lördag&halmstad :))


idag vaknade jag hos felicia av att oscar hade damp :D haha så sött .


ah så åt vi frukost,fixade oss ock kollade på en häxa i familjen ;) eller ah en liten bit av den för sen skulle jag hem. när jag kom hem så packade jag sakar t stranden ohså sen åkte vi och lämnade bobo t farmor eftersom man inte får ha hundar på stranden och han skulle nog tycka det va för varmt ;) när vi kom t stranden så först solade vi lite sen gick jag och spelade beach boll med hans i vattnet ;) för mamma tyckte det var fö kallt ;ss fast det var fan varmt (hh) ah sen badade jag lite till oh solade ohså sen ringde jag felicia som oxå skulle t stranden idag och så försökte vi förklara var vi var så vi kunde mötas men så var hon på den andra stranden ;ss hahahahhahahahha ahja sen badade jag lite till ;)) sen åkte vi hem hämtade bobo och sen drog vi t edwns och åt, jag åt pasta med kyckling oh grönskaer :]] ah och nu sittere jag här och bajsar nästan på mej så mst gå upp oh bajsa (aaaaa) ahhahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar