lördag 9 maj 2009

hejj ,, <3
Fredag ; åkte jag t pappa , hade första klass biljetter med tåget (Y)
soft som faan ;) när vi kom till kba station så hämtade pappa oss oh så åktwe
vi t kungs pizzan och beställde pizza :) jag tog en kebabpizza med vitlökssås
godaste ever ;GG sen kollade jag på film lite oh somnade ganska tidigt ;dd
Lördag ; okej idag vaknade jag tidigt som fan -.- gick ner och kollade på
tve och sommnade om i soffan i typ en timme. Sen körde pappa mej lite
på motorcyklen fiiifan va fort den gick ;oo ah sen åkte vi t kungsmässan,
köpte en tröjja på JC ska köpa jeans imorgon innan jag åker hem också.
sen när vi kom hem var jag ute med sickan och kollade på film oh nu
sitter jag ju här ;) tråk -.- ingen är inne på msn tiep ;dd
ajja ska nog göra ngt nu ses ;*
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar